Wiosenna ramówka – seriale ATM Grupy wygrywają z konkurencją

150x110

6 mln 400 tys. widzów premierowego odcinka nowej serii „Rancza” (i wzrost o 100 tys. przy drugim odcinku), „Ojciec Mateusz” z widownią większą aż o 880 tys. osób niż w poprzedniej edycji – produkcje ATM Grupy wygrywają z konkurencją.

Premierowy odcinek ósmej serii „Rancza” zgromadził w niedzielę 2 marca aż 6 mln 383 tys. osób w grupie 4+, przy udziałach 34,9 proc*. Tym samym serial emitowany w Jedynce, był liderem w paśmie i wygrał z m.in. „Lekarzami” TVN-u, (dotychczas emitowanymi w poniedziałkowe wieczory). Była to także najlepiej oglądana pozycja minionego weekendu. Poprzednią serię „Rancza”, pokazywaną wiosną ubiegłego roku oglądało średnio 6 mln 208 tys. widzów (udziały 36,9 proc). Drugi odcinek, emitowany 9 marca zgromadził widownię większą o 100 tys.

Nowe przygody „Ojca Mateusza” - detektywa w sutannie, zgromadziły przed telewizorami w czwartek 6 marca 5 mln 44 tys. widzów (grupa 4+, udziały 30,6 proc.*). Także ten serial był w paśmie liderem, wygrywając z „Przyjaciółkami” w Polsacie i „Na Wspólnej” w TVN. W stosunku do poprzedniej serii pokazywanej w analogicznym okresie widownia wzrosła aż o 21 proc.!

*wszystkie dane za Nielsen Audience Measurement